daar gingen we dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Fruchte - WaarBenJij.nu daar gingen we dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marco Fruchte - WaarBenJij.nu

daar gingen we dan

Door: ikke zelf natulk

Blijf op de hoogte en volg Marco

19 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

het was smorgens 2:45 toen de wekker afging om 3 uur heb ik alle moed bij mekaar geschraapt en ben ma uit bed gegaan om me te douchen. om half 4 nog ff een kop thee naar binnen werken en afscheid va me papie broertje en zussie toen dat allemaal achter de rug was gingen we maar is op naar helmers hen (waar we bij mekaar kwamen) zoals gewoonlijk waren we weer is lekker opdtijd en toen wij er waren konden we ok gelijk richting schiphol. dit was al een hele reis opzich. eenmaal bij schiphol aangekomen moesten we ff zoeken naar een mooie goede lekkere pakeerplaats jaja toen we die hadden konden we ons ff in checken. na die happening waren we wel toe aan zone lekker bakkie koffie van schiphol. en toen dames en heren jongens en meisjes die dit verslag lopen te lezen ja toen was het tijd voor het afscheid nemen jaja we hebben ons groot gehouden sommiggen lieten ff een traantje waardoor de oogmascara volledig uitliep en wij maar besloten gauw door te lopen naar dat belasingsvrije winkel gedoe dat we met 5 minuten wel gezien hadden. mja op een gegeven moment dan ist zover he je mag het vliegtuig in jaja en as je dan gewoon kon doorlopen ma nee hoor da staat me toch een rij die heel langzaam alleen maar kleiner werdt en hoe kleiner de rij hoe zenuwachtiger wij. ben nog nooit zo vaak in een uur na de WC geweest voor maar weeer een angsplasje. toen dat allemaal achter de rug was zaten we in het vliegtuig en na een paar korte instructies konden we de lucht in wat eigelijk helemaal geen ruk voorstelde ff iets last van de oren ma as je op de juiste hoogte zit dan weet je dat je een kleine 8 uur in een stoel moet zitten waar je niet in kunt vallen en met te weinig been ruimte het was dus weer 1 groot feest gelukkig draaide er nog een film ma die was na 2 uur ok afgelopen toen zijn we ma ff een potje wezen mens erg je nieten om de tijd wat te doden. na een goeie 7 en een half uur wanneer je de hoop zowat heb op gegeven hoor de piloot zeggen dat we gaan landen wat een opluchting het landen was gewoon kut je krijgt een vet raar gevoel in je buik en last van je oren ma na een half uur stonden we aan de grond en het hele vliegtuig begint te klappen voor de piloot enzo. eenmaal uit het vliegtuig kwam het spannendste van allemaal ff langs de douane glippen ik ging samen met luuk me achterneefje en konden zo doorlopen we zagen er ok zo onschuldig uit helmers en ersnt daarentegen mochten 2 keer bij de douane gaan babbelen. daarna stelde het geen zak meer voor ff de koffers op hale en dan naar de uitgang waar rene brinke ons met open armen ontving. hij heeft ons met ze dikke wagen naar de boeren gebracht en na de mc dondalds. Omdat mijn boer nog ff weg was heb ik de eerste paar uur bij de Familie brinke door gebracht wat erug gezellig was. hij liet ons het bedrijf ff zien daarna hebben we nog ff een balletje getrapt met ze allen en toen kwam Wen (mijn stage boer me ophalen) ok al met zone dikke wagen. hij heeft mij zijn bedrijf laten zien en waar de meeste grond lag. ja en toen was het zo weer 9 uur Canadese tijd dan is het dus 3 uur bij snachts bij jullie duss toen was ik al weer ff 24 uur in touw en ok bekaf half 10 lag ik voor pampers in me caravan. echt zalig. nou dit was eiglijk wat er zone beetje gebeurt is duss zet er vast nog wel een keer een verhaal bij op. nou doot hennig an daar en tot de volgende keer maar weer he

van: Marco voor jullie

• 19 Juli 2009 - 20:19

Andre En Marianne:

erg veel mazzel gehad met zo'n onschuldig gezicht heb je vast van ons. hopen nog geregeld een verslag te kunnen lezen van je canadeese stage bevindingen en wie weet af en toe een reisverslag gr .en tot gauw

• 22 Juli 2009 - 16:27

Kris:

Jeuw:P.. mooie foto haha:P.. en je verslag vind ik ook wel mooi;)..

Succes nog verder! =D

• 27 Juli 2009 - 18:53

Wietse:

mooi wark zo'n verslag ey! en foto's mot d'r kommen :D..

groeten!

• 26 Augustus 2009 - 20:11

Fam. Stapelbroek:

Hoi Marco,
    Leuk om je verhalen te lezen op deze site, maar waar zijn je foto's
    Ben zo nieuwsgierig hoe je villa eruit ziet.
    Wij verheugen ons op het feestje van je moeder en zullen jou erg missen maar zal foto's zetten op hyves aankomende week. zodat je toch mee kunt genieten want wij zijn druk met de voorbereidingen.
    Marco tot schrijfs groetjes uit eibargen.